THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

bonus tracks...

Μετά από την παρότρυνση του zero point και του x-oyranoy, αποφάσισα να ανεβάσω και τα 3 σκυλοτράγουδα που έχουν σημαδέψει τη ζωή μου…σε αυτή την περίπτωση μπορώ με βεβαιότητα να πω πως είναι τα μοναδικά σκυλοτράγουδα που αντέχω να ακούσω…ακόμα και να τα τραγουδήσω(!!!)
Λοιπόν…..

3.


ωωω ναι….Κι-όμως…..Κιάμος….εντάξει ντρέπομαι….λολ!


2.



προς υπεράσπισή μου, αν εξαιρέσεις τη φωνή του ‘’αοιδού’’ (που πότε δεν λέω σωστά το όνομά του), η μουσική έχει μια ροκ διάθεση… εεεε? Όχι? Καλά, μαλακίες λέω….


1.



ναι ναι ναι…. Νομίζω πως (στιχουργικά πάντα) το συγκεκριμένο εκφράζει αρκετό κόσμο…και τώρα κάτι αστείο….
Τη μια και μοναδική φορά που έχω πάει μπουζούκια στη ζωή μου (εντάξει…η Βανδή δεν πιάνεται…ήμουν μικρό τότε…), πήγα για την συγκεκριμένη διασκεδάστρια και για το συγκεκριμένο κομμάτι…ήταν σε ένα μαγαζί στη Συγγρού…νομίζω λεγόταν ‘’Καραμέλα’’…φαντάσου λοιπόν την έκπληξή μου και την ξεφτίλα μου όταν συνειδητοποίησα πως είχα πάει σε λάθος μαγαζί, διότι είχα μπερδέψει την συγκεκριμένη με μια άλλη που την έλεγαν Θέλξη…

8 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!
Και εγώ δεν ακούω το είδος, αλλά
το κόπηκα στα δυο είναι τέλειο!!!

Καλημέρα!!!

sdfgh είπε...

ΠΡΩΤΑ ΠΟΝΕΣΕΣ ΓΙ ΑΥΤΗΝ(ΑΥΤΗΝ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΛΕMΕ ΤΩΡΑ...)
ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΟΠΗΚΕΣ ΣΤΑ ΔΥΟ(Σ ΕΣΚΙΣΕ ΛΟΙΠΟΝ...)
ΤΡΙΤΟΝ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ!!!(ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ...)
ΑΛΛΑ ΣΩΣΤΟ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ...

Kος Μηδενικός είπε...

Xμμμ...τώρα νομίζεις ότι θα εξιλεωθείς εεεε;;; Χαχαχαχαχα!!! Καλά...λίγο όμως!!!

Να τονίσω μόνο ότι ο Μακρόπουλος είναι για το Giorgio πάντα ο Μαρκόπουλος! Χαχαχαχαχαχα!!!

Οσο για τη Φανούλα...επιμένω...ένα είναι το άσμα της. Άντε επιτη ευκαιρία να γράψω κι εγώ το OST της ζωής μου!

Unknown είπε...

Δεν είμαι φαν του είδους

Είδωλο είπε...

Θεοτητα

ο ’’μικρός’’ πρίγκιπας είπε...

καλά παιδι μου δεν σου έχουν πει να μην κάνεις παρέα με άτομα που σε επηρεάζουν μουσικά?
πρόσεχε τις παρέες σου γιατί έχω αρχίσει να ανησυχώ για σενα....
καλημέρα...

Gi...orgio είπε...

@ Hfaistiwnas καλό δεν είναι???χαχα

@ the Fallen προσπαθείς να αποκωδικοποιήσεις?? είσαι σε καλό δρόμο...αλλά αναφέρονται σε 3 διαφορετικά πρόσωπα...;))

@ zero point ε τι να κάνω? αφού μπερδεύω το όνομα...λολ

@ μικρό πρίγκηπα μην ανησυχείς...ΜΟΝΟ όταν παγώσει η κόλαση θα αλλάξουν τα μουσικά μου γούστα...χαχαχα

Hfaistiwnas είπε...

Ναι είναι!