THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Pride and (not!) Prejudice...

Είπα να κάνω ένα ποστ για το Pride…το πρώτο μου Pride!!

Πραγματικά εντυπωσιάστηκα!! Ήταν από τις λίγες φορές που έχω περάσει τόσο καλά σε όλη τη διάρκεια της εξόδου μου!! Πολύ καλύτερη ακόμα και από ένα Σαββατόβραδο σε Γκαζο-μάγαζο!!

Δυστυχώς έφτασα μετά το τέλος της παρέλασης (εκτελούσα χρέη κουβαλητή βλέπεις…) αλλά πρόλαβα τη συναυλία απ την αρχή…

Με το που έφτασα άρχισα να ψάχνω το φιλαράκι μου το οποίο είχε ‘χαθεί’ μέσα στην Κλαυθμώνος. Ευτυχώς είδα τον PaG... ήταν κι αυτός εκεί, σε αντίθεση με τον PC και τον ΜΜ που προτίμησαν να πάνε για καφέ….και οκ, τον PC τον καταλαβαίνω…μικρό εικοσάχρονο παιδάκι είναι (αν και υπήρχαν και μικρότερά του εκεί) αλλά ο ΜΜ ήταν απαράδεκτος….μη σε νοιάζει, τον έκραξα τηλεφωνικά και θα τον κράξω και αύριο από κοντά…τέσπα…

Το κοινό πολυσυλλεκτικό…από τις OUT AND PROUD μέχρι και τα εξαρχιωτάκια gay παιδιά (στα οποία τρέφω ιδιαίτερη αδυναμία και πάντα αναρωτιέμαι που σκατά βρίσκονται κρυμμένα τις υπόλοιπες 364 μέρες του χρόνου….ααα και τα δίσεκτα 365!), τρανς και φυσικά λεσβίες. Όλοι αγαπημένοι παραδόξως χωρίς να κράζονται μεταξύ τους.

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς συνάντησα άλλο ένα φίλο μου, το Johnάκο, ο οποίος με εξέπληξε θετικά. Ακόμα και όταν το φιλαράκι μου έφυγε (αμάν πια, συνέχεια την κάνεις νωρίς!!) ο Johnάκος έμεινε και μαζί περάσαμε ΤΕΛΕΙΑ αφού χτυπιόμαστε όλο το βράδυ!!!

Το φιλαράκι μου χαιρέτισε σχεδόν ΟΛΟ το Pride…αναμενόμενο θα μου πεις και θα έχεις και δίκιο….είναι πολύ δημοφιλές άτομο.

Αφού λοιπόν κάναμε το γύρω της πλατείας 40 φορές τσεκάροντας τι παίζει (όχι εγώ φυσικά-δεσμευμένος γαρ- αλλά το φιλαράκι και ο Johnάκος….εντάξει μη φωνάζεις….κι εμένα κάτι πήρε το ματάκι μου….εξαρχιωτάκια είπαμε!) είπαμε να σταθούμε κάπου να απολαύσουμε τη συναυλία….και αυτό κάναμε…

Έπαθα ΣΟΚ!!! Μια συναυλία για όλα τα γούστα…με ευρύ ρεπερτόριο, από Lady Gaga μέχρι Lady Angela (Δημητρίου).

Αρχικά Ζακ Στεφάνου….αχχχ Ζακ….το αγαπώ αυτό το παιδί….το οποίο μπορεί να έχει χάσει τα μαλλάκια του αλλά παραμένει γοητευτικότατο!

Έπειτα ένα συγκρότημα που λέγεται Secret…επίσης καλό….και ο τραγουδιστής του …κόλαση!!

Ευσταθία απλά ΘΕΑ (την αγαπώ κι αυτήν πολύ!!!), Μέλισσες λίγο αδιάφορες, αλλά αυτοί που μου έκαναν τρομερή εντύπωση ήταν οι Vegas….έμενα μου άρεσαν πάντα, αλλά τώρα με αυτό που είδα εντυπωσιάστηκα!!! Πραγματικά ξεσήκωσαν το πλήθος…ήταν ΓΑΜΑΤΟΙ!!! Πλέον δηλώνω φανατικός θαυμαστής!!!!

Επίσης αυτές που ξεσήκωσαν ήταν και οι ΚΟΥΚΛΕΣ και ο Len….πρώτη φορά είδα drag show και μπορώ να πω ότι μ’ άρεσε…σκέφτομαι να περάσω μια βόλτα από το μαγαζί σε κάποια φάση.

Οι Onirama δεν με τρέλαναν αλλά ξενέρωσα περισσότερο με την Ελευθερία που βγήκε στον τέλος, είπε 3 τραγούδια και έφυγε….κρίμα L

Σε όλη τη βραδιά να μας λένε για μια έκπληξη μετά την Αρβανιτάκη…και εσύ τι θα φανταζόσουν? Ό, τι κι εγώ υποθέτω….τι μπορεί να είναι καλύτερο από την Ελευθερία? Η Χαρούλα? Η Μαρινέλλα? Η Γαλάνη? Η Πρωτοψάλτη? Ο Πάριος? Στη χειρότερη η ‘χονδρή’ Έλενα (ιεροσυλία το ξέρω…). Όχι….γελάστηκες….ήταν γνωστός DJ….και μόλις ανακοινώνεται περνάω 10 λεπτά μέχρι να συνέλθω επαναλαμβάνοντας ‘omg omg omg’….απλά ΕΛΕΟΣ!! Τι το διαφημίζεις ρε φίλε από την αρχή του προγράμματος?

Anyway o Ρήγος μπορώ να πω ότι έκανε καλή δουλειά….απορώ πραγματικά γιατί αυτός ο άνθρωπος σκηνοθετεί την αχώνευτη Glam-μη χέσω- Πέγκυ…

Τέλος θέλω να αναφέρω τον Κων/νο Ασπιώτη…τον οποίο και υπεραγαπώ και μου λείπει πολυυυυ από την τηλεόραση…….είναι soooooo cute!!!!

Υ.Γ.1: Πού ήταν η Παπαρίζου?? Έπαψαν να τη λένε ‘χονδρή’ και να βιώνει στο χονδρό πετσί της το ρατσισμό?

Υ.Γ.2: για να λέμε και τα στραβά…απαράδεκτοι ήταν όλοι όσοι έριξαν κάτω και το παραμικρό σκουπιδάκι….και δυστυχώς ήταν οι περισσότεροι…ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!!

Υ.Γ.3: ο Ηλίας ήταν εκεί?



9 σχόλια:

mahler76 είπε...

ara afou den isoun stin parelasi den isoun sto Pride. Apla se mia sinavlia piges :)

apos είπε...

Και τα παιδάκια χωρίς μαλλί, ενίοτε είναι γοητευτικά. Ενίοτε.

(Μahlerάκο, υπό μία έννοια και όσοι πήγαν στην παρέλαση δεν ήταν στο Pride. Γιατί οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν απο τα τέλη Μαΐου και κορυφώνονται στην παρέλαση. Αρα?)

Kος Μηδενικός είπε...

Ποιος κλέβει τώρα ατάκες χωρίς αναφορά; Pride χωρίς Παπαρίζου...ΔΕΝ είναι Pride! ΤΕΛΟΣ! Χαχα!

Επίσης χαίρε κουβαλητή μου! Διπλά συγχαρίκια που πέρασες και την "πόρτα" στο Pride! Έμαθα ότι στα πλαίσια της Δημοκρατίας...φέτος είχε και Face Control. Άξιος ο μισθός σου αγαπητέ μου Giorgio!

mahler76 είπε...

@aPOS
Kale mou mias kai an kai str8 ksereis toso poli gia to Pride, istorika Pride einai i kedriki parelasi afenws (ekei pou oi krifes kai kobleksikes fovoude na pane min tous dei kapoios), afeterou poios sou eipe oti den pigame se alles ekdilwseis opou eihame ton hrono kai to endiaferon na pame??? Padws se kamia periptwsi den pigame mono stin sinavlia meta tin disi tou iliou (i perasame ws "podilatis" gia ksekarfwma) kai meta na panigirizoume ti kala pou itan sto pride.


P.S: Pali kala padws pou kati grafikes pou tis volepse to PASOK se ipourgeio kai horis kanena proson i katghikon lene pws pairnoun 2,500 hiliarika to mina den emfanistikan giati perimenan giaourtia stin gwnia hahhahaha

Gi...orgio είπε...

@ Apos βεβαίως και τα παιδιά χωρίς μαλλί είναι ενίοτε γοητευτικά...θα συμφωνήσω!!

@ zero point καλά ντε....σόρρυ!!!Άστα...βαρέα και ανθυγιεινά θα έπρεπε να μου κολλήσετε!!!

mahler76 είπε...

kai mono pou ta eftiakses me ton Zero point ta eheis parei ta varea kai anthigieina hahahahha. Ade kai tou hronou na panigirisete mazi pou eidate foto apo to Pride hahahha

Hfaistiwnas είπε...

Συγνώμη αλλά τα εξαρχιωτάκια πως τα αναγνωρίζεις; χαχαχαχα!
Άντε και του χρόνου!!!

Gi...orgio είπε...

@ Hfaistiwnas αυτό είναι το θέμα...δεν μπορείς μέσα στο χρόνο...αλλά στο Pride μαζεύονται όλα μαζί!!!!χαχαχαχα
και του χρόνου!!!

suncitizen είπε...

Θέση μου ήταν πάντα ότι πέρα από γιορτές και πανηγύρια, χορούς και τραγούδια, παρελάσσεις καρναβαλικές και πυροτεχνήματα, οι γκέι στην Ελλάδα έχουν να κάνουν πολλή δουλειά με τον εαυτό τους μέχρι να φτάσουν στην ωριμότητα. Να μπορούν να δώσουν μια σωστή σοβαρή σχέση , να φέρονται με ευγένεια και να σκέφτονται στοιχειωδώς. Να βάζουν ξεκάθαρους στόχους και να επιλέγουν λογική μέθοδο επίτευξής τους.
Αν δε γίνει αυτό, το pride θα είναι απλά κάτι σαν το καρναβάλι της πάτρας και τέλος.