THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

μη μου θυμώνεις μάτια μου...

Πράγματα που με εκνεύρισαν αυτήν την εβδομάδα:

1. Η χοντρή κυρία στο λεωφορείο που, ενώ ήταν άδειο, ήρθε και έκατσε στη διπλανή θέση και με έπιασε κλειστοφοβία. Κυρία μου, κάτσε αλλού για να είμαστε κι εγώ κι εσύ άνετα!!!

2. Η Τατιάνα Στεφανίδου (όπως και κάθε εβδομάδα άλλωστε!)

3. Το τέλος της season στο Pretty Little Liars (τέτοιο ξενέρωμα είχα να φάω από το LOST- μακριά από εμάς!!!)

4. Ο ζητιάνος στην Ερμού που με σκυλόβρισε επειδή τον προσπέρασα!

5. Το γεγονός ότι ναι μεν πληρώθηκα, αλλά μόνο τα μισά χρήματα (τα οποία και πήγαν σε λογαριασμούς αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!)

6 σχόλια:

mahler76 είπε...

αφού σε χαλάει η Σκατιάνα γιατί την βλέπεις κάθε βδομαδα?

Hfaistiwnas είπε...

Έχεις τα δίκια σου..

Kος Μηδενικός είπε...

Το καταλαβαίνεις ότι η χοντρή κυρία στην έπεφτε! Σε στρίμωξε εκεί στη θέση και σου λέει θα πέσει το πιπίνι, που θα πάει!!! Χαχαχα!!

Το Pretty Little Liars δεν ήταν μωρέ και τόσο δράμα! Έτσι κι αλλιώς το περιμέναμε λίγο.

Το θέμα της πληρωμής είναι λίγο ζόρι. Εγώ τι να πω που έχω ενάμιση μήνα να πληρωθώ; Τσατάλια τα νεύρα σε λέω!

ιμερος είπε...

symfwnw me mahler, oso gia ta alla to mono pou einai ontos ekneyristiko einai to thema me ti douleia ....

apos είπε...

Χίλιες φορές χοντρή, παρά συνταξιούχος...

Gi...orgio είπε...

@ mahler είπα ότι με χαλάει κάθε εβδομάδα (εννοώντας ότι με χαλάει ΠΑΝΤΑ...) και όχι ότι τη βλέπω κάθε εβδομάδα...και προφανώς δεν τη βλέπω!!

@ hfaistiwnas ναι αλλά που να τα βρω???χαχα

@ zero point λεεεες???Δεν το σκέφτηκα!1,5 μήνα??OMG!!!

@ ιμερος νομίζω πως απάντησα παραπάνω

@ apos ....ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!!!