THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

καριέρα ή έρωτας?(aka do u want love or u want fame?)

Ενώ τα συναισθηματικά συνεχίζουν να πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο (με κάποιες μικρές στιγμές τόνωσης ηθικού, πρέπει να το ομολογήσω) τα επαγγελματικά πάνε από το καλό στο καλύτερο…

Τελειώνω επιτέλους τη σχολή μου και έχω και δουλειά για να βγάζω τα χρήματα που χρειάζομαι…

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτοί οι 2 τομείς δεν μπόρεσαν να συμβαδίσουν, στη δική μου ζωή τουλάχιστον…

Οι μισοί φίλοι μου λένε πως δεν μπορείς να ρίξεις το ίδιο βάρος και στα 2…άλλωστε, όπως λέει και ο σοφός (?) λαός ‘’2 καρπούζια δεν χωρούν κάτω από την ίδια μασχάλη’’

Οι άλλοι μισοί φίλοι μου υποστηρίζουν πως αγνοούν την ύπαρξη του ενός εκ των 2, δηλαδή, είτε κάνουν καριέρα είτε ψάχνουν το άλλο τους μισό, το ‘’ημίτομό’’ τους όπως λέει ο Πλάτωνας και έχω αναφέρει παλιότερα…

Εγώ πάλι καταλήγω στο εξής: ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ 2!! Δεν κατάλαβα?? Γιατί όχι? Ποιος θα μου υποδείξει τι μπορώ και τι δεν μπορώ να κάνω? Μόνο ΕΓΩ ξέρω τι είμαι ικανός να κάνω, κανείς άλλος!!!

Όσο ζω λοιπόν και μπορώ και αντέχω θα προσπαθώ να το πετύχω αυτό…η ελπίδα πεθαίνει τελευταία (βασικά μεταξύ μας νομίζω πως είναι αθάνατη!)

Sto STAR δείχνει την ταινία ‘’Ο ταχυδρόμος χτυπά πάντα δύο φορές’’ με έναν καταπληκτικό Νίκολσον και μια φοβερή Λανγκ…θα κάτσω να τη δω για τρίτη φορά…

Πλησιάζει το τέλος της εβδομάδας….yeahh!



12 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!
Αχ ναι όλοι το ίδιο λέεν ότι δεν μπορούν και τα δύο μαζί..
ούτε εγώ το πιστεύω! Μπορούν! Θέληση να υπάρχει! :):):)
Και να ξεκινάς με καλή διάθεση!!!
Ελπίδα αθάνατη!!!!!!!!!!

sCaTterBraiN είπε...

καλημέρα! άνετα μπορείς να έχεις και τα δύο (εκτός πια κι αν δουλεύεις σε καμιά γελοία πολυεθνική που σε μαντρώνει μέσα για 12ωρα).

mahler76 είπε...

τα αγόρια καριέρας δεν τα θέλουν οι άντρες αυτό είναι δεδομένο.

Kος Μηδενικός είπε...

Δεν έχεις δοκιμάσει και το σούσι μαζί...γι'αυτό! Καριέρα, έρωτας και σούσι που έλεγε και η Μιμή. Τι ποια Μιμή; Μα τι gay είσαι πια; Η Ντενίση βέβαια! Εκείνη που έπαιζε το τρένο καλύτερα από εκείνη.

Από την άλλη και τα αγόρια καριέρας είναι πάντα καταραμένα, ο Mahler ξέρει...γι'αυτό το λέει! Χαχα!

(μεταξύ μας..μπορείς και τα δυο)

sdfgh είπε...

μια χαρα μπορεις να τα κανεις και τα 2.γιατι να μην μπορεις,κανονιζεις τις ωρες σου με τον τυπο,ωστε να εχετε ελευθερο χρονο και οι 2,καλα οχι καθε μερα αλλα συχνα.εγω μαι χαρα το καταφερνω(λεπτομερεια :o γκομενος μου λειπει αλλα οκ... )αλλα οταν ειχα μαι χαρα τα καταφερνα

Gi...orgio είπε...

@ Hfaistiwnas ακριβώς!!θέληση,διάθεση κ ελπίδα (αθάνατη!λολ)

@ scatterbrain ναι, σωστά, αλλά ακόμα κι εκεί να δουλεύεις θα την βρεις την άκρη...έτσι νομίζω..

@ mahler που χάθηκες εσύ?όλα καλά?που το στηρίζεις αυτό?

@ zero point χαχαχαχα...καλά,αν σου πω πως αυτό σκεφτόμουν για τίτλο του ποστ θα με πιστέψεις??λολ!τελευταία στιγμή όμως άλλαξα γνώμη, γιατί το θεώρησα μαλακία!

ΔΩΣΤΕ ΟΣΚΑΡ ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΩΡΑΑΑ!!

@ the fallen συμφωνώ απολύτως...όλα κανονίζονται και βρίσκεις τη λύση τελικά...

Unknown είπε...

Ολα μπορείς να τα συνδιάσεις.
Θέληση να υπάρχει.
Την καλησπέρα μου!

Gi...orgio είπε...

ναι συμφωνώ...:-)

Archie είπε...

Eρωτας και καριερα οχι δεν πανε μαζι... Πανε ομως διπλα διπλα.
Φυσικα μπορεις να τα εχεις και τα δυο αρκει να κρατας ισορροπιες. Βεβαια εγω ποτε δεν τις κρατουσα για αυτο οταν ειχα το ενα , δεν ειχα το αλλο....



ΧΧΧ

Gi...orgio είπε...

δίπλα δίπλα ε??μάλιστα....σωστό...

Είδωλο είπε...

απ'οτι βλεπω η παρεα μαζι μου δεν σε εχει μαθει τιποτα
αχαχαχα

Gi...orgio είπε...

έχω μάθει είδωλο...αλήθεια!!!χαχαχαχα